Hyundai své sportovní ambice myslí naprosto vážně. Teď najala bývalého inženýra z BMW divize M.
To, že sportovní divizi N, kterou Hyundai chystá, máme brát vážně, dokládá nejnovější rozhodnutí korejské automobilky. Ta nyní najala bývalého šéf inženýra z BMW M, Alberta Biermanna, který se má vložit do vývoje sportovních modelů Hyundai.
Již od dubna se začne Biermann angažovat ve vývoji. Bude zodpovědný za vývoj a testování vysoce výkonných modelů. Tento krok má přiblížit automobilky Hyundai a Kia k evropským výrobcům a to zejména k těm prémiovým.
Hyundai by ráda dosáhla výsledku, který řidičům nabídne emotivní zážitek z jízdy a pocit výjimečnosti. Zda se jí to povede nevíme, snad si však udrží Hyundai Genesis Coupé svůj šestiválec…
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?