Bentley se rozhodl zvýšit své předsevzetí, jak moc je ale reálné jej dosáhnout?
Do roku 2020, by chtěl britský výrobce luxusních vozů Bentley, dosáhnout ročního prodeje 20000 aut. To je téměř dvojnásobek současných prodejů. V loňském roce dosáhly 10120 prodaných vozů.
Původně si Bentley předsevzala, že do roku 2020 zvládne ročně prodat 15000 vozů. Navýšení tohoto čísla o pět tisíc má však svůj důvod. Automobilka si velmi věří v příchodu do dosud opomíjeného segmentu SUV, kde očekává se svým novým modelem velký úspěch. Odhaduje, že se jí bude dařit prodávat minimálně 3000 vozů SUV.
Navíc má v plánu přivést na trh i levnější kupé, které by mohlo oslovit méně majetné zákazníky. Ostatně právě boj o nové zákazníky se pro Bentley jeví jako velmi přínosný, i proto se již nemůžou dočkat, až začnou prodávat SUV, které se zřejmě bude jmenovat Bentayga.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?