Bentley se rozhodl zvýšit své předsevzetí, jak moc je ale reálné jej dosáhnout?
Do roku 2020, by chtěl britský výrobce luxusních vozů Bentley, dosáhnout ročního prodeje 20000 aut. To je téměř dvojnásobek současných prodejů. V loňském roce dosáhly 10120 prodaných vozů.
Původně si Bentley předsevzala, že do roku 2020 zvládne ročně prodat 15000 vozů. Navýšení tohoto čísla o pět tisíc má však svůj důvod. Automobilka si velmi věří v příchodu do dosud opomíjeného segmentu SUV, kde očekává se svým novým modelem velký úspěch. Odhaduje, že se jí bude dařit prodávat minimálně 3000 vozů SUV.
Navíc má v plánu přivést na trh i levnější kupé, které by mohlo oslovit méně majetné zákazníky. Ostatně právě boj o nové zákazníky se pro Bentley jeví jako velmi přínosný, i proto se již nemůžou dočkat, až začnou prodávat SUV, které se zřejmě bude jmenovat Bentayga.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.