Více než 2500 vzrušujících kilometrů, vzduchem lítaly na štáb i kameny, nechyběly ani naschvály a vtípky.
Tým Top Gearu se během půl roční pauzy rozhodně neflákal. Nová série, vánoční speciál i nový film, nás ale dnes bude zajímat Patagonský speciál, který dotočili teprve nedávno a od samého začátku jej provázely skandály.
Tím nejvíce mediálně propíraným, byl přešlap štábu, když Jeremyho Porsche 928 mělo nevhodné SPZ, které pobouřili místní obyvatele až se na ně rozhodli zaútočit kameny. Nikdo nebyl zraněn, ale komentář, který na tuto situaci ve speciálním dílu uslyšíme, bude jisto jistě stát zato. Nehledě na to, že se mluvilo o tom, že Jeremy chtěl všechna auta zapálit.
Cesta přes Patagonii měřila 2500 kilometrů. Začínalo se ve ski areálu Bariloche a cíl byl stanoven ve městě Ushuaii, tedy nejjižnější město Patagonie. Celou cestu podnikly v již zmíněném Porsche 928, Lostusu Esprit a Fordu Mustang, doprovodné Range Rovery zmiňovat asi ani nemusím.
První díl uvidíme už 27. Prosince ve 20:30, respektive 21:30 našeho času na BBC Two. Druhý díl bude vysílán den na to a o půl hodiny dříve.
Zdroj: Top Gear
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?