Šílenost, nebo jen plnění snu, či chytrý podnikatelský počin? Jak máme označit plány společnosti Askaniadesign?
Na Ukrajině ve městě Záporoží se začíná rodit výhodní supersport. Společnost Askaniadesign v součastné době pracuje na prvním exempláři, který by se měl směle postavit třeba vedle McLarenu P1, kterému je vlastně trošku podobný.
Supersport je stále ve fázi vývoje, respektive na jejím samotném začátku. To znamená, že zatím vzniká pouze virtuálně na počítačích odkud pochází i samotná ilustrace, jak by případně mohl vypadat. Firma už jeden supersport vytvořila, jediný prototyp je vystaven v továrně společnosti ZAZ.
Zatím nejsou zveřejněny žádné další informace, ani technické data. Není tedy vůbec jasné, to nejdůležitější, tedy motor. Manažer projektu, Roman Sukhorukov ale podotkl, že se máme na co těšit. Pod kapotou totiž bude „velké překvapení“. Ani název vozu zatím není, ten určí fanoušci na Facebooku.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?