Ostří Francouzi už nebudou to co bývaly, Renault připravuje radikální změny.
Produktový manažer divize elektrických modelů Renault, Ben Fletcher, v rozhovoru pro magazín Top Gear řekl, že se Renault chystá využít zkušeností ze série Formula E. Pro ni už dokončuje monoposty a dalším cílem bude využít nové technologie i u sériových modelů.
V úvahu tak přichází modely R.S., což vlastně Ben potvrdil. Zděšeným novinářům však rychle vysvětlil, že se mají na celou situaci dívat z trochu jiného pohledu. Zazněl příklad Porsche 918 nebo LaFerrari. Tedy hybridní supersporty, které využívají elektromotory spíše k zvýšení výkonu, než ke snížení spotřeby a s tím ruku v ruce i emisí.
Zároveň podotkl, že je to běh na delší trať a tak si ještě budeme muset na první hybridní Renaulty s RS ve znaku počkat. Ostatně, RS modely už nejsou co bývaly, tedy alespoň u nového Clia RS, které vyměnilo atmosférický dvoulitr a manuál za přeplňovanou 1,6 a automat. Stále však máme světlou naději v Mégane RS.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.