Ostří Francouzi už nebudou to co bývaly, Renault připravuje radikální změny.
Produktový manažer divize elektrických modelů Renault, Ben Fletcher, v rozhovoru pro magazín Top Gear řekl, že se Renault chystá využít zkušeností ze série Formula E. Pro ni už dokončuje monoposty a dalším cílem bude využít nové technologie i u sériových modelů.
V úvahu tak přichází modely R.S., což vlastně Ben potvrdil. Zděšeným novinářům však rychle vysvětlil, že se mají na celou situaci dívat z trochu jiného pohledu. Zazněl příklad Porsche 918 nebo LaFerrari. Tedy hybridní supersporty, které využívají elektromotory spíše k zvýšení výkonu, než ke snížení spotřeby a s tím ruku v ruce i emisí.
Zároveň podotkl, že je to běh na delší trať a tak si ještě budeme muset na první hybridní Renaulty s RS ve znaku počkat. Ostatně, RS modely už nejsou co bývaly, tedy alespoň u nového Clia RS, které vyměnilo atmosférický dvoulitr a manuál za přeplňovanou 1,6 a automat. Stále však máme světlou naději v Mégane RS.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?