Britský magazín CAR hlásí, že doposud ještě nepředstavená nová generace Hondy NSX je ve Velké Británii téměř vyprodána.
Honda nám stále ještě ani neukázala produkční verzi NSX, ale to nezastavilo bláznivé fanoušky od toho, aby začali skládat zálohy na vůz a zapisovat se do pořadníků. Hned z počátku, kdy si bylo možné vůz začít "objednávat" se přihlásilo 100 klientů, kteří vložili zálohu 5.000 liber. Honda navíc zákazníkům slibuje, že nové NSX bude stát stejné, jako konkureční Audi R8.
Výkonově se má NSX vyrovnat Ferrari 458 Italia, a to i díky systému Sport Hybrid Super Handling a pohonu všech kol AWD. Jedná se o hybridní pohon všech kol, kdy je uprostřed uložený přeplňovaný twinturbo šestiválec, který pohání zadní kola. Přední nápravu roztáčí další dvojice elektromotorů a další elektromotor je integrován do dvouspojkového automatu.
Novodobá Honda NSX bude vyráběna v americkém Ohiu, v Honda Performance Manufacturing Center a měla by být představena v lednu na severoamerickém mezinárodním autosalonu NAIAS v Detroitu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?