Britský magazín CAR hlásí, že doposud ještě nepředstavená nová generace Hondy NSX je ve Velké Británii téměř vyprodána.
Honda nám stále ještě ani neukázala produkční verzi NSX, ale to nezastavilo bláznivé fanoušky od toho, aby začali skládat zálohy na vůz a zapisovat se do pořadníků. Hned z počátku, kdy si bylo možné vůz začít "objednávat" se přihlásilo 100 klientů, kteří vložili zálohu 5.000 liber. Honda navíc zákazníkům slibuje, že nové NSX bude stát stejné, jako konkureční Audi R8.
Výkonově se má NSX vyrovnat Ferrari 458 Italia, a to i díky systému Sport Hybrid Super Handling a pohonu všech kol AWD. Jedná se o hybridní pohon všech kol, kdy je uprostřed uložený přeplňovaný twinturbo šestiválec, který pohání zadní kola. Přední nápravu roztáčí další dvojice elektromotorů a další elektromotor je integrován do dvouspojkového automatu.
Novodobá Honda NSX bude vyráběna v americkém Ohiu, v Honda Performance Manufacturing Center a měla by být představena v lednu na severoamerickém mezinárodním autosalonu NAIAS v Detroitu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.