Zdá se, že velmi vysoká poptávka po Ferrari 458 Speciale způsobuje nějaké problémy těm, kteří si již model objednali.
Někteří obchodníci Ferrari totiž přijímají počáteční zálohy až do výše 20.000 liber, jenže se ukázalo, že ani to zákazníkovi nezaručí, že skutečně obdrží své vysněné auto. Je to proto, protože vysoká poptávka po modelu přinutila Ferrari upřednostnit objednávky přicházející od těch, kteří si připlatí navíc za extra porci výbavy.
Jinými slovy, tyto vozy nejsou prodávány těm, kteří si je objednali první, ale těm, kteří jsou ochotni utratit hříšné finanční obnosy za výbavu navíc. Tím hrozí riziko ztráty pořadí, ve prospěch klientů, kteří jsou ochotni si 458 Speciale vyšperkovat na maximum.
Jedním z důvodů, proč je 458 Speciale tak žádané, je fakt, že se stane asi je jedním z posledních s atmosférickým motorem. To znamená, že v příštích letech se stane ještě více vyhledávaným modelem a bude čím dál cennější. I proto se objevují spekulanti, jenž si chtějí vůz koupit jako budoucí investici.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.