Mercedes se rozhodl oslavit již 17 milionů fanoušků na svém facebookovém profilu vytvořením unikátního umělecké díla. To je vyrobebo výhradně z lepící pásky.
Celé dílo se uskutečnilo v sídle AMG Private Lounge v Affalterbachu, kde se zrodilo "lepenkové" AMG GT. Pracovala na něm hrstka konstruktérů, která strávila nespočet hodin na tvorvě nejnovějšího sportovního vozu. Konečným výsledkem je bezpochyby působivá, design vozu dokonale zachycující "kresba".
Pro připomenutí, opravdové AMG GT má twin-turbo 4,0-litrový motor V8, který produkuje 462 koní a 600 Nm točivého momentu. Motor je připojen k sedmistupňové převodovce, která umožňuje německému kupé zrychlit z 0-100kmh za 4,0 sekundy, v rozletu jej zastaví omezovač na hodnotě 304 km / h.
Jestli vám to nepřipadá dostatečně rychlé, příští rok přijde na trh silnější verze AMG GT S, jejíž twin-turbo 4,0-litrový motor V8 dodá 510 koní a točivý moment 650 Nm. S ním už AMG GT odsprintuje z 0 do 100 km / h za 3,8 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 310 km / h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?