Mercedes se rozhodl oslavit již 17 milionů fanoušků na svém facebookovém profilu vytvořením unikátního umělecké díla. To je vyrobebo výhradně z lepící pásky.
Celé dílo se uskutečnilo v sídle AMG Private Lounge v Affalterbachu, kde se zrodilo "lepenkové" AMG GT. Pracovala na něm hrstka konstruktérů, která strávila nespočet hodin na tvorvě nejnovějšího sportovního vozu. Konečným výsledkem je bezpochyby působivá, design vozu dokonale zachycující "kresba".
Pro připomenutí, opravdové AMG GT má twin-turbo 4,0-litrový motor V8, který produkuje 462 koní a 600 Nm točivého momentu. Motor je připojen k sedmistupňové převodovce, která umožňuje německému kupé zrychlit z 0-100kmh za 4,0 sekundy, v rozletu jej zastaví omezovač na hodnotě 304 km / h.
Jestli vám to nepřipadá dostatečně rychlé, příští rok přijde na trh silnější verze AMG GT S, jejíž twin-turbo 4,0-litrový motor V8 dodá 510 koní a točivý moment 650 Nm. S ním už AMG GT odsprintuje z 0 do 100 km / h za 3,8 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 310 km / h.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?