Konkrétně kanadské zastoupení Jaguaru se neobvykle pustilo do svých rivalů. Naznačilo, že jeho modely, modely Jaguar, si dají ty od Audi, BMW a Mercedesu, k svačince. Z Audi je tak preclík, z Mercedesu výřez v pizze a BMW jsou borůvky s jogurtem.
Není žádným tajemstvím, že Jaguar chce ukousnout co největší koláč z prodejů v luxusním segmentu, kterému vévodí právě německé trio. Nové modely se čím dál více trefují do chutí klientely, která patří mezi zákazníky Mercedesu, BMW nebo Audi.
Tato povedená provokace kromě vyobrazení znaků třech německých automobilek obsahuje i modely F-Type R, XFR-S a XJR. U každého je výkon a věta „Devour the road.“ Volně přeloženo jako „žrout silnice“. Můžeme to tedy v kontextu jídla brát jako, sežeru silnici i vás (Mercedes, Audi a BMW). Jak se k tomu postaví Němci, na to se snad můžeme jen těšit.