V rámci konkurenčního boje si Jaguar utahuje ze svých německých soupeřů.
Konkrétně kanadské zastoupení Jaguaru se neobvykle pustilo do svých rivalů. Naznačilo, že jeho modely, modely Jaguar, si dají ty od Audi, BMW a Mercedesu, k svačince. Z Audi je tak preclík, z Mercedesu výřez v pizze a BMW jsou borůvky s jogurtem.
Není žádným tajemstvím, že Jaguar chce ukousnout co největší koláč z prodejů v luxusním segmentu, kterému vévodí právě německé trio. Nové modely se čím dál více trefují do chutí klientely, která patří mezi zákazníky Mercedesu, BMW nebo Audi.
Tato povedená provokace kromě vyobrazení znaků třech německých automobilek obsahuje i modely F-Type R, XFR-S a XJR. U každého je výkon a věta „Devour the road.“ Volně přeloženo jako „žrout silnice“. Můžeme to tedy v kontextu jídla brát jako, sežeru silnici i vás (Mercedes, Audi a BMW). Jak se k tomu postaví Němci, na to se snad můžeme jen těšit.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?