Chevrolet poskytl hráčům fotbalového týmu Manchester United 15 vozů k volnému užití. Hráče tím však nijak neoslnil...
Každou sezónu obdrží Manchester United 47 milionů £ od Chevroletu, svého hlavního sponzora. Letos v dubnu nechal Chevrolet navíc dopravit flotilu 15 vozů, aby je hráči využívali k dopravě na tréninky. Dodávka vozů obsahovala hlavně modely Camaro a Corvette.
Marketingový tah Chevroletu ovšem nevyšel, jak si automobilka představovala. Místo hráčů usedá za volant amerických vozů personál tréninkového hřiště. Hvězdy anglického týmu se nadále dopravují svými vlastními auty, jako je například Porsche 911 nebo Range Rover. Pouze trenér Machesteru, Louis van Gaal, jezdí na tréninky v Chevroletu - je to model Captiva a jedná se o jeho vlastní vůz.
I přesto, že hráči nemají povinnost vozy od Chevroletu používat, svého hlavního sponzora asi nenadchli. A například Corvette Stingray C7 rozhodně nepatří k autům, nad kterými bychom ohrnovali nos..
Zdroj: worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.