Chevrolet poskytl hráčům fotbalového týmu Manchester United 15 vozů k volnému užití. Hráče tím však nijak neoslnil...
Každou sezónu obdrží Manchester United 47 milionů £ od Chevroletu, svého hlavního sponzora. Letos v dubnu nechal Chevrolet navíc dopravit flotilu 15 vozů, aby je hráči využívali k dopravě na tréninky. Dodávka vozů obsahovala hlavně modely Camaro a Corvette.
Marketingový tah Chevroletu ovšem nevyšel, jak si automobilka představovala. Místo hráčů usedá za volant amerických vozů personál tréninkového hřiště. Hvězdy anglického týmu se nadále dopravují svými vlastními auty, jako je například Porsche 911 nebo Range Rover. Pouze trenér Machesteru, Louis van Gaal, jezdí na tréninky v Chevroletu - je to model Captiva a jedná se o jeho vlastní vůz.
I přesto, že hráči nemají povinnost vozy od Chevroletu používat, svého hlavního sponzora asi nenadchli. A například Corvette Stingray C7 rozhodně nepatří k autům, nad kterými bychom ohrnovali nos..
Zdroj: worldcarfans.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?