Italský výrobce tak od NHTSA dostal tučnou pokutu ve výši 3,5 milionu dolarů (skoro 78 milionů korun). Potíž je v tom, že všechny automobilky musejí na uzemí USA tamním úřadům hlásit úmrtí řidiče nebo člena posádky při dopravních nehodách. Nutnost hlášení je také z toho důvodu, že by nehoda mohla souviset s technickou závadou na vozidle.
Ferrari ale v posledních třech letech organizaci NHTSA nesdělilo jediný problém ohledně úmrtí za volantem. Jenže nyní se přišlo na to, že došlo hned ke třem úmrtím. Automobilka si z toho vzala ponaučení, s pokutou souhlasí a vedení společnosti přislíbilo, že dojde je změně vnitrofiremních mechanizmů. Ty v budoucnu mají zabránit podobnému pochybení, jaké se stalo teď.
Ferrari v USA prodává pravidelně za jeden kalendářní rok méně než 5 tisíc vozů a tak podle stanov a pravidel výrobce nemusel žádné hlášení podávat. Problém ale nastal v roce 2011, kdy se Ferrari začlenilo pod značku Fiat a díky tomu se i na něj začala vztahovat výše zmíněná povinnost.