Hyundai přišla se zajímavou informací, že chystá deriváty modelu i20, jakých se tedy dočkáme?
Evropský šéfdesigner Thomas Buerkle řekl, že je velmi pravděpodobné, že Hyundai bude nabízet „rodinu modelu i20“, tedy další verze i20. Můžeme tak uvažovat nad tím, jaké modely doplní pětidveřový hatchback.
Nejpravděpodobnější bude verze kombi, která by mohla úspěšně bojovat o srdce zákazníků v Evropě, stejně jako velmi úspěšná Fabie kombi, která těžila z velkého zavazadlového prostoru a přitom menších rozměrů a nižší ceny oproti kombíkům z nižší střední třídy.
Thomas Buerkle odmítl komentovat dotaz na to, zda připravují do rodiny i20 i Crossover, ten by naopak konkuroval Renaultu Captur, který mimochodem vychází z Clia, které je přímím soupeřem i20. Zatím je tedy nejpravděpodobnější verze kombi a také hothatch i20 N.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?