Hyundai přišla se zajímavou informací, že chystá deriváty modelu i20, jakých se tedy dočkáme?
Evropský šéfdesigner Thomas Buerkle řekl, že je velmi pravděpodobné, že Hyundai bude nabízet „rodinu modelu i20“, tedy další verze i20. Můžeme tak uvažovat nad tím, jaké modely doplní pětidveřový hatchback.
Nejpravděpodobnější bude verze kombi, která by mohla úspěšně bojovat o srdce zákazníků v Evropě, stejně jako velmi úspěšná Fabie kombi, která těžila z velkého zavazadlového prostoru a přitom menších rozměrů a nižší ceny oproti kombíkům z nižší střední třídy.
Thomas Buerkle odmítl komentovat dotaz na to, zda připravují do rodiny i20 i Crossover, ten by naopak konkuroval Renaultu Captur, který mimochodem vychází z Clia, které je přímím soupeřem i20. Zatím je tedy nejpravděpodobnější verze kombi a také hothatch i20 N.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?