 
            BMW pokračuje ve své ostré strategii. Mimo jiné by rádo změnilo design svých vozů, jak moc se budou lišit od toho současného?
BMW se chce ještě více vyhranit vůči konkurenci s jasným cílem. Okupovat první příčku prodejů mezi luxusními výrobci automobilů. Pomalu a jistě si uvědomuje, že pověst sportovní značky poslední dobou silně oslabuje a tak chce své renomé vylepšit novým designem.
Chce se hlavně vyvarovat designu modelů, které si jsou navzájem velmi podobní a je mnohdy těžké jeden od druhého rozeznat. V budoucnu chce automobilka vytvořit velmi odlišný a emotivní design. Ten bude vytvářet pro každý model „vlastní svět“.
Styl nových modelů bude na individuální vlně. Jen pár prvků, bude společných. Především půjde o vyspělé technologie, jako jsou třeba full led světlomety. Například nové BMW 7 dostane extrémně úzké světlomety, čímž vznikne prostor pro daleko výraznější a větší přední mřížku chladiče.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?