BMW pokračuje ve své ostré strategii. Mimo jiné by rádo změnilo design svých vozů, jak moc se budou lišit od toho současného?
BMW se chce ještě více vyhranit vůči konkurenci s jasným cílem. Okupovat první příčku prodejů mezi luxusními výrobci automobilů. Pomalu a jistě si uvědomuje, že pověst sportovní značky poslední dobou silně oslabuje a tak chce své renomé vylepšit novým designem.
Chce se hlavně vyvarovat designu modelů, které si jsou navzájem velmi podobní a je mnohdy těžké jeden od druhého rozeznat. V budoucnu chce automobilka vytvořit velmi odlišný a emotivní design. Ten bude vytvářet pro každý model „vlastní svět“.
Styl nových modelů bude na individuální vlně. Jen pár prvků, bude společných. Především půjde o vyspělé technologie, jako jsou třeba full led světlomety. Například nové BMW 7 dostane extrémně úzké světlomety, čímž vznikne prostor pro daleko výraznější a větší přední mřížku chladiče.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.