Nejmodernější technika, vyspělé kompozitní materiály a atraktivní design. To je ekologický sporťák i8. Čtěte dále a nevynechejte naší galerii.
Nová i8 se zadává do výroby dlouho do předu. V Čechách mají prodejci připravený speciální formulář na rezervaci výrobního slotu, který ještě nezaručuje, že se na vás vůbec v dohledné době nějaká i8 dostane.
Pokud přeci jen ano, kontaktuje vás a vy si už nakonfigurujete ten svůj vysněný eko-sport. O vozech ihned k dodání si můžete nechat zdát a proto je nabídka BMW v Abu Dhabi ojedinělá. Mají tam na prodej BMW i8, které je ihned k dodání a ještě k tomu je v neodolatelné barvě, šedé Sophisto.
Jen připomeneme jak je u i8 řešen pohon. Elektrický pohon s elektromotorem o výkonu 96 kW (131 k) je umístěn vpředu. Vzadu je naopak situován výkonný zážehový tříválec BMW TwinPower Turbo o objemu 1,5 litru s výkonem 170 kW (231 k) a točivým momentem 320 Nm. Společně jsou tyto motory připravené poskytnout radost z jízdy typickou pro vozy BMW. Obě pohonné jednotky dokáží BMW i8 z 0 na 100 km/h zrychlit během 4,4 sekund, a přitom vykazují v kombinovaném režimu spotřebu jen 2,1 l/100 km, což odpovídá produkci emisí CO₂ 49 g/km.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.