Již příští rok jí budeme vídat. Teď se dokončují poslední testy a Škoda zveřejnila několik snímků maskovaného prototypu.
Fabie S2000 už není v kurzu. Zaprvé vychází z druhé generace, kterou nyní nahrazuje nová třetí, a za druhé se rozmáhá třída R5, ve které by chtěla Škoda Motorsport také figurovat.
Fabia R5 tedy plně nahradí současnou chloubu Škodováckého Motorsportu, Fabii S2000. Prototyp, který je na obrázcích jasně poukazuje na příbuznost s nejnovějším přírůstkem české automobilky, s novou Fabii třetí generace.
R5 má oproti klasické civilní Fabii rozšířené blatníky, širší rozchod kol, masivní otvory sání, zadní spoiler, nebo centrálně umístěný výfuk. První rally, kterou by si mohla nová R5 zajet, bude nejspíše v polovině příštího roku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?