Italské společnosti Lamborghini se povedla trefa do černého, protože za deset měsíců se jí povedlo prodat už 3000 kusů modelu Huracan LP610-4.
Bylo to přesně před deseti měsíci, kdy se rozběhl prodej nástupce populárního Gallarda. Představený Huracan tehdy nastartoval novou éru a nyní Lamborghini s potěšením oznamuje, že jejich model dosáhl velice uskopojivých prodejních statistik. Hned 1000 vozidel bylo dodáno do USA, italský supersport se však dle plánů výrobce prodá do konce letoška ještě v dalších 600 kusech. To představuje silný nárůst prodejů oproti roku 2013, kdy se Lamborghini podařilo prodat jen 2121 vozidel.
Jen pro připomínku, Lamborghini plánuje hned několik verzí modelu Huracan. První na řadě je otevřené provedení Spyder, které by mohlo přijít na trh již příští rok. Další v řadě je Huracan v hardcore verzi Superleggera, která se stane vrcholem modelové řady.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.