Italské společnosti Lamborghini se povedla trefa do černého, protože za deset měsíců se jí povedlo prodat už 3000 kusů modelu Huracan LP610-4.
Bylo to přesně před deseti měsíci, kdy se rozběhl prodej nástupce populárního Gallarda. Představený Huracan tehdy nastartoval novou éru a nyní Lamborghini s potěšením oznamuje, že jejich model dosáhl velice uskopojivých prodejních statistik. Hned 1000 vozidel bylo dodáno do USA, italský supersport se však dle plánů výrobce prodá do konce letoška ještě v dalších 600 kusech. To představuje silný nárůst prodejů oproti roku 2013, kdy se Lamborghini podařilo prodat jen 2121 vozidel.
Jen pro připomínku, Lamborghini plánuje hned několik verzí modelu Huracan. První na řadě je otevřené provedení Spyder, které by mohlo přijít na trh již příští rok. Další v řadě je Huracan v hardcore verzi Superleggera, která se stane vrcholem modelové řady.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.