Patříte ke skupině lidí, kteří nenašli zalíbení v pětidvéřovém Porsche? Nejste sami. Šéf Porsche sám přiznal, že vzhled není silnou stránkou tohoto vozu.
Když se v roce 2004 ujal Michael Mauer pozice šéfa designu v německé automobilce, stalo se Porsche Panamera jeho prvním projektem. Mauer se snažil implementovat do pětidvéřového Porsche základní charakteristiky klasické 911 a výsledek můžeme dnes potkávat na ulicích.
Vůz si našel své příznivce, ale za svůj vzhled schytal i začnou dávku kritiky. Překvapením je, že jedním z kritiků se stal samotný šéf Porsche, Matthias Mueller, který přiznal, že současná Panamera má jisté vady a jednou z nich je právě její vzhled.
Mauer očekává podobnou polaritu názorů i s novou generací Panamery. Přiznal ovšem, že nová Panamera bude hezčí. Rozměrově se bude jednat o prakticky stejná auta, nový model se ale bude vzhledem blížit více ke coupé.
Na výsledek si musíme počkat do roku 2016. Prozatím se musíme spokojit s tím, co na ulicích jezdí. A naštěstí na 911 se dá koukat stále.
Zdroj: motoring.com.au
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?