Náš zákazník, náš pán. Jistě, ale vše má své meze. V Číně je samozřejmě neznají.
A tak vznikl Volkswagen Beetle posázený více než 10 000 mincí. Ty se shromažďovaly neskutečných pět let, aby se mohly nechat připevnit na celou karoserii nejnovější generace Beetlu.
Nejprve se karoserie předpřipravila a upravila tak, aby bylo možné začít s připevňováním. Sundány tak musely být například ochranné lišty dveří. Následně začali dva lidé připevňovat jednu minci po druhé. Celé to trvalo přes 40 hodin.
Mince jsou nalepeny na celé karoserii kromě střechy. Auto je k vidění v Číně ve městě FU-čou. Kdo jej chce vidět naživo, bude si muset pospíšit, jednotlivé mince totiž odpadávají. Zřejmě slabé lepidlo.
Zdroj carnewschina.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?