Podle serveru inautonews se přes veškeré spekulace a "oficiální" informace nikdy nezahájí výroba otevřeného BMW i8 Spyder, což je velká škoda.
BMW sice před dvěma lety ukázalo zajímavý otevřený koncept i8 Concept Spyder ale podle zdroje přímo od člověka pracujícího na vysokém postu v automobilce, se BMW v žádném případě nechystá vyrábět i8 bez střechy. To samé platí bohužel i o sportovním derivátu i8 M, jehož vývoj je taktéž spíš přáním než realitou.
Když už se Inautonews rozhodlo veřejnost zchladit touto zprávou, rovnou k tomu přidává i další informaci, která se týká manažerské "sedmičky". Rovnou můžete zapomenout na dříve zveřejněné návrhy v podobě luxusního kupé a kabrioletu. BMW řady 7 se prostě bude vyrábět jen jako sedan, popřípadě ve verzi Long, a to je vše.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?