Podle serveru inautonews se přes veškeré spekulace a "oficiální" informace nikdy nezahájí výroba otevřeného BMW i8 Spyder, což je velká škoda.
BMW sice před dvěma lety ukázalo zajímavý otevřený koncept i8 Concept Spyder ale podle zdroje přímo od člověka pracujícího na vysokém postu v automobilce, se BMW v žádném případě nechystá vyrábět i8 bez střechy. To samé platí bohužel i o sportovním derivátu i8 M, jehož vývoj je taktéž spíš přáním než realitou.
Když už se Inautonews rozhodlo veřejnost zchladit touto zprávou, rovnou k tomu přidává i další informaci, která se týká manažerské "sedmičky". Rovnou můžete zapomenout na dříve zveřejněné návrhy v podobě luxusního kupé a kabrioletu. BMW řady 7 se prostě bude vyrábět jen jako sedan, popřípadě ve verzi Long, a to je vše.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?