Theo Chin zveřejnil svou představu o tom, jak by mohla vypadat Mazda MX-5 s karosérií kupé. Má však nějakou budoucnost?
Jistě by Mazda ráda konkurovala automobilům jako jsou dvojčata Subaru BRZ a Toyota GT86. Už jen na domácím trhu v Japonsku, by se jednalo o dost velkou část klientů o které by bez verze kupé přišla. V Evropě by úspěch měla určitě.
Otevřená varianta roadster, kterou představila nedávno je z určitých důvodů atraktivní, ale kvůli horší torzní tuhosti, větší hmotnosti a nižší praktičnosti jsou v Evropě oblíbenější sportovní kupé, než kabriolety respektive roadstery.
Pokud by jsme se jej tedy dočkali, mohla by to být velmi zajímavá alternativa právě k již zmíněnému BRZ nebo GT86 a to hlavně s 2,0 litrovým čtyřválcem s výkonem 200 koní. Jelikož má MX-5 velmi nízkou hmotnost, mělo by BRZ a GT86 dost silného soupeře.
Zdroj: theophiluschin.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.