Theo Chin zveřejnil svou představu o tom, jak by mohla vypadat Mazda MX-5 s karosérií kupé. Má však nějakou budoucnost?
Jistě by Mazda ráda konkurovala automobilům jako jsou dvojčata Subaru BRZ a Toyota GT86. Už jen na domácím trhu v Japonsku, by se jednalo o dost velkou část klientů o které by bez verze kupé přišla. V Evropě by úspěch měla určitě.
Otevřená varianta roadster, kterou představila nedávno je z určitých důvodů atraktivní, ale kvůli horší torzní tuhosti, větší hmotnosti a nižší praktičnosti jsou v Evropě oblíbenější sportovní kupé, než kabriolety respektive roadstery.
Pokud by jsme se jej tedy dočkali, mohla by to být velmi zajímavá alternativa právě k již zmíněnému BRZ nebo GT86 a to hlavně s 2,0 litrovým čtyřválcem s výkonem 200 koní. Jelikož má MX-5 velmi nízkou hmotnost, mělo by BRZ a GT86 dost silného soupeře.
Zdroj: theophiluschin.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?