Není výjimkou, že se na webových stránkách importérů či prodejců prozradí nějaké informace o chystaných modelech ještě před oficiálním odhalením. Stejně tak tomu je u nové verze Boxsteru.
Doposud se spekulovalo nad tím, že Porsche do nové verze Boxsteru bude montovat nové přeplňované čtyřválce, které údajně již dokončuje. Webová stránka Porsche Belgie nám však poodhalila, co se nakonec dostane pod kapotu malého roadsteru.
Nový Boxster bude disponovat výkonem 155 kW (211 koní). Ten bude produkovat plochý šestiválec s objemem 2,7 litru. Ten můžete mít spojen s šestistupňovým manuálem, nebo automatem PDK.
Zrychlení z 0 na 100 km/h bude trvat 6,4 s v případě manuálu, a 6,3 s u automatu (6,1 v případě paketu Sport+). Maximální rychlost je 245 km/h respektive 243 km/h v případě automatu. Spotřeba by neměla přesáhnout 8,2 litru na 100 km, respektive 7,7 u automatické převodovky.
Zdroj: Porsche Belgie
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?