General Motors musí zastavit dodávky Corvetty. Za tím stojí velké potíže s motorem a dvě svolávací akce. Dobrou reklamu to automobilce rozhodně nedělá.
Tento rok se americkému koncernu General Motors moc nedaří. Byl nucen svolat do svých servisů modely již 67-krát, přičemž dvě svolávací akce byly na úspěšný sporťák Corvette.
Ten provázely problémy s airbagy a ruční brzdou. Těch, které putovaly od zákazníků do servisů nebylo mnoho, drtivá většina jich stojí na parkovištích v areálu továrny Bowling Green. Kde čekají na opravu problémových airbagů a lanovodů ruční brzdy.
Další problém se týká motorů. Kolegové z časopisu Car & Drive při dlouhodobém testu Corvetty C7, museli zamířit do servisu na výměnu motoru a to již při necelých 10 000 km. Nejednalo se však o jeden jediný vadný kus. Automobilka zaznamenává časté výměny motorů a tak se problémem zabývá. První zjištění ukazují na olejový filtr, který nefiltruje dostatečně a částice kovu pronikají do motoru.
Zdroj: Car & Drive
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?