General Motors musí zastavit dodávky Corvetty. Za tím stojí velké potíže s motorem a dvě svolávací akce. Dobrou reklamu to automobilce rozhodně nedělá.
Tento rok se americkému koncernu General Motors moc nedaří. Byl nucen svolat do svých servisů modely již 67-krát, přičemž dvě svolávací akce byly na úspěšný sporťák Corvette.
Ten provázely problémy s airbagy a ruční brzdou. Těch, které putovaly od zákazníků do servisů nebylo mnoho, drtivá většina jich stojí na parkovištích v areálu továrny Bowling Green. Kde čekají na opravu problémových airbagů a lanovodů ruční brzdy.
Další problém se týká motorů. Kolegové z časopisu Car & Drive při dlouhodobém testu Corvetty C7, museli zamířit do servisu na výměnu motoru a to již při necelých 10 000 km. Nejednalo se však o jeden jediný vadný kus. Automobilka zaznamenává časté výměny motorů a tak se problémem zabývá. První zjištění ukazují na olejový filtr, který nefiltruje dostatečně a částice kovu pronikají do motoru.
Zdroj: Car & Drive
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.