General Motors musí zastavit dodávky Corvetty. Za tím stojí velké potíže s motorem a dvě svolávací akce. Dobrou reklamu to automobilce rozhodně nedělá.
Tento rok se americkému koncernu General Motors moc nedaří. Byl nucen svolat do svých servisů modely již 67-krát, přičemž dvě svolávací akce byly na úspěšný sporťák Corvette.
Ten provázely problémy s airbagy a ruční brzdou. Těch, které putovaly od zákazníků do servisů nebylo mnoho, drtivá většina jich stojí na parkovištích v areálu továrny Bowling Green. Kde čekají na opravu problémových airbagů a lanovodů ruční brzdy.
Další problém se týká motorů. Kolegové z časopisu Car & Drive při dlouhodobém testu Corvetty C7, museli zamířit do servisu na výměnu motoru a to již při necelých 10 000 km. Nejednalo se však o jeden jediný vadný kus. Automobilka zaznamenává časté výměny motorů a tak se problémem zabývá. První zjištění ukazují na olejový filtr, který nefiltruje dostatečně a částice kovu pronikají do motoru.
Zdroj: Car & Drive
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.