Bugatti opět koketuje s myšlenkou, vyrábět luxusní, extrémně výkonný a rychlý čtyřdveřový sedan. Dočkáme se ho, či nikoliv?
Jistě víte, že Bugatti vlastní koncern Volkswagen, který se velmi rád chlubil úspěchy Veyronu. To, že jeho výroba je značně prodělečná, už moc nezmiňoval. Teď by rád vyráběl sedan, nebo alespoň o tom uvažuje.
Myšlenka super výkonného a rychlého sedanu je vskutku zajímavá a bez pochyb by si takové auto našlo své majitele. Však se mluví o výkonu minimálně 1000 kW, což se promítne v jízdních výkonech. Maximální rychlosti přes 370 km/h nebo zrychlení během tří až čtyř vteřin.
Sedan by samozřejmě nabídl prvotřídní interiér, který by posádku hýčkal nejvyšším luxusem. Materiály, zpracování i exkluzivita by byla na té nejlepší úrovni. Na druhou stranu, Bugatti by si za takový vůz jistě nechalo velmi dobře zaplatit. Zda by se výroba i přes astronomickou částku vyplatila, tím si nejsme jisti. Pokud však Bugatti začne čtyřdveřový sedan vyrábět, budeme si jisti, že prodělečný nebude, to si v současné době nemůže, ani tak velký koncern jako je Volkswagen, dovolit.
Zdroj: Bugatti
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.