Druhá generace Škody Fabia je teď prodejním trhákem. Škodovka dělá mimořádné směny, ale ani tak nedokáže uspokojit poptávku. Co s tím provede?
Výběhová Fabie II. je nabízena za mimořádně výhodné ceny, což si spousta Čechů nechce nechat ujít. I přes to, že Boleslavská Škodovka vyprodává sklady a vyhlašuje mimořádné směny, nedaří se jí poptávku uspokojit a již nyní je jasné, že se na mnohé zákazníky nedostane.
Vedení Škodovky tak nabízí náhradní řešení. Těm, na které „stará“ Fabie nezbyde, nabídne automobilka novou Fabii a to přednostně. Zda bude za stejnou cenu jako součastná výběhová generace, to se neví. Končící model začíná na částce 219 900,-.
Fabii za akční ceny si nenechalo v Červenci ujít 5508 zákazníků, což je meziroční 30% nárůst. To jen potvrzuje dobrou kondici domácí automobilky, která již devátým měsícem v řadě zvyšuje prodeje. Zároveň předpokládá, že ve znamení růstu bude celý zbytek roku. Vzhledem k tomu, že se „stará“ Fabie dočkala velkého prodejního úspěchu (na rozdíl od Octavie II. před příchodem třetí generace) a nová Fabie velkou část potenciálních zákazníků oslovila po stránce designu, můžeme předpokládat, že Škoda v růstu prodejů pokračovat bude.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?