Druhá generace Škody Fabia je teď prodejním trhákem. Škodovka dělá mimořádné směny, ale ani tak nedokáže uspokojit poptávku. Co s tím provede?
Výběhová Fabie II. je nabízena za mimořádně výhodné ceny, což si spousta Čechů nechce nechat ujít. I přes to, že Boleslavská Škodovka vyprodává sklady a vyhlašuje mimořádné směny, nedaří se jí poptávku uspokojit a již nyní je jasné, že se na mnohé zákazníky nedostane.
Vedení Škodovky tak nabízí náhradní řešení. Těm, na které „stará“ Fabie nezbyde, nabídne automobilka novou Fabii a to přednostně. Zda bude za stejnou cenu jako součastná výběhová generace, to se neví. Končící model začíná na částce 219 900,-.
Fabii za akční ceny si nenechalo v Červenci ujít 5508 zákazníků, což je meziroční 30% nárůst. To jen potvrzuje dobrou kondici domácí automobilky, která již devátým měsícem v řadě zvyšuje prodeje. Zároveň předpokládá, že ve znamení růstu bude celý zbytek roku. Vzhledem k tomu, že se „stará“ Fabie dočkala velkého prodejního úspěchu (na rozdíl od Octavie II. před příchodem třetí generace) a nová Fabie velkou část potenciálních zákazníků oslovila po stránce designu, můžeme předpokládat, že Škoda v růstu prodejů pokračovat bude.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.