Automobilový návrhář z Malajsie se jménem Theophilus Chin představil svou digitální vizi toho, jak by podle něj mohl vypadat nový Hyundai i20 v praktické verzi sedan.
Vzhledem k tomu, že vozidla sedany v B-segmentu jsou velmi populární hlavně ve východní Asii a v Jižní Americe, takže případné zavedení i20 v podobě sedanu by nebylo zas až tak od věci. Z Hyundaie zatím nepřišla jediná reakce na Chinovu myšlenku, ale nic není nemožné.
Virtuální projekt je založen na oficiálních tiskový fotkách nové i20 a používá původní přední část. V zadní části najdeme digitální víko zavazadlového prostoru s jinak umístněnou SPZ a zkoseným zadním oknem. Klasická i20 bude oficiálně k vidění na letošním ročníku autosalonu v Paříži, zda se tedy dočkáme časem i sedanu, to je ve hvězdách. Nový Hyundai i20 v pětidvéřovém provedení nabídne kufr o objemu 320 litrů, takže sedan by v případě realizace mohl nabídnout kolem 400 litrů objemu.
Zdroj: Theophilus Chin
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?