Nezřídka přinášíme zprávy o nehodách různých vzácných, nebo supersportovních vozů, které vždy doprovází něco zajímavého a není příliš neobvyklé, že za příčinou nehody se skrývá něco kuriózního. Ani dnes tomu není jinak a po dlouhé době přinášíme informace o nehodě z našich silnic.
Nehoda se stala tento týden v noci na přelomu středy a čtvrtka. Místem všeho dění se stal most nedaleko Pardubic, kde dochází k opravným pracím. A právě nepříliš rozměrný výkop a hromada suti a hlíny se staly osudným pro Ferrari F430 a jejího řidiče.
V místě oprav je dočasně snížená rychlost na plíživých 20 km/h, při pohledu na zdemolované Ferrari, vám bude ihned jisté, že řidič tuto rychlost nedodržel. Však svou F430 připravil o přední nárazník o část laku a v neposlední řadě vyvrátil celé přední pravé kolo včetně uchycení z podběhu. Mezi „menší“ poškození patří vystřelený čelní airbag na místě řidiče nebo utržené levé vnější zpětné zrcátko.
Co tuto nehodu zapříčinilo? Rychlost? Rychlost sama o sobě mohla být jedním z faktorů, který přispěl k samotné nehodě, hlavní příčinou však je nepozornost, popřípadě zpožděná reakce, kterou mohl způsobit alkohol, či nějaká omamná látka v krvi řidiče. Ten se ihned po nehodě odebral velmi rychle domů. Podle svědků i vyhrožoval přítomným a tak se nemůžeme divit, že nikdo ze svědků se nechce k nehodě vyjadřovat nikterak obšírně.
Zdroj: Worldcarfans
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.