Maserati nechce chrlit auta jako BMW nebo Porsche

ar2, 20. července 2014, 17:59 Google+

Prakticky všechny automobilky se dnes honí za objemem produkce, ať už se dříve vyprofilovaly jakkoli. Italové chtějí zůstat skutečně exkluzivní výjimkou.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
maserati quattroporte

maserati quattroporte | foto: Maserati

Sdílejte článek

Každá automobilka se snaží navyšovat své zisky. Zvyšováním výroby, rozšiřováním nabídky modelů a motorizací a verzí, to jsou cesty za větším a větším ziskem. Že by Maserati chtělo být výjimkou?

Ač byla v minulosti automobilka taková či onaká. Dnes jde s dobou a nabízí to, co od ní chtějí zákazníci. A tak například Porsche vyrábí kromě legendárních sportovních kupé i dvě SUV, sedan a v plánu má výrobu dalších modelů.

Psali jsme také: Porsche Pajun - dříve jak za 5 let nebude

Výroba se navyšuje, každá automobilka se hrdě vychloubá, o kolik aut vyrobili meziročně více. Hlásá do světa jaké má plány do roku 2020 a o kolik procent bude vyrábět více vozů v průběhu dalších deseti let. Automobilky si po desítky let budovali image, pod kterým nyní prodávají modely, které mají pramálo společného s těmi, které vydobyly té, či oné automobilce věhlas a image.

Z davu automobilek, toužících po lepších prodejních číslech, automobilek, které si dávají velkolepá předsevzetí, vystupují ty italské. Po vzoru Ferrari i Maserati chce omezit výrobu. Nedávno to oznámil Umbero Maria Cini z vedení Maserati. Konkrétní hodnota bude 75 tisíc vozů ročně. I přesto, že Maserati v poslední době rapidně rostou prodeje, chce nastavit své produkci jasná pravidla. V roce 2018 by měla začít s omezováním, respektive v roce 2018 dosáhne maximální „povolené“ produkce.

Zdroj: Maserati

Vytisknout

Diskuze: Maserati nechce chrlit auta jako BMW nebo Porsche

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Ferrari

Ferrari 330 P4 - skvost, který musíte vidět! +VIDEO

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud