Nová zpráva z italské automobilky Ferrari naznačuje, že se u ní co nevidět dočkáme velkých změn, mezi něž se zařadí hlavně elektrizace modelů.
Italská značka chce zapracovat na ekologii svých modelů a chystá tak řadu změn u pohonných jednotek. Změnou lze rozumět například to, že podle magazínu Car Magazine se u Ferrari dočkáme elektrifikace, jenž bude nedílnou součástí všech budoucích modelů od Ferrari. Podstatnou novinkou je však to, že model FF se dočká modernizace už v roce 2016 a jeho motor dostane výkonový nárůst ze 660 na 700 koní.
Další na řadě je model F12 Berlinetta, který taktéž získá blíže neurčené vizuální změny a přepracovaný motor. Zatím nepadlo žádné slovo o přesných výkonových údajích, ale u tohoto modelu nebude využíváno turbodmychadlo. V poslední době se také hovoří o "baby" Ferrari s názvem 456. To prý dostane 2,9-litrový twinturbo motor V6, u nějž zatím není specifikován výkon.
Zdroj: Car Magazine
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?