Potom, co se společnost Audi vytasila s tlumiči přeměňující kmity v elektrickou energii, tu máme další její nápad.
Ten je taktéž zajímavý, protože má opět co dočinění s tlumiči resp. pružinami. Ještě letos se u kategorie vyšší střední třídy dostanou do nabídky pružiny z polymeru, jenž je vyztužen skelnými vlákny. Takové řešení zaručuje 40% úbytek na váze a lepší celkové vlastnosti, než které mohou nabídnout klasické pružiny. Jsou odolné proti korozy, déle vydrží a i jejich lehčí hmotnost ve výsledku zajistí nějakou tu „úsporu“ paliva.
Pan Ulrich Hackenberg, šéf technického vývoje společnosti Audi, na tiskové konferenci oznámil fakt, že ještě letos se zatím neurčený model Audi vyšší střední třídy dočká pružin s označením GFRP (Glass Fibre Reinforced Polymer). Váha pružin jako takových je jen 1,6 kg, což je oproti klasickým s váhou 2,7 kg podstatný rozdíl.
zdroj: AudiFord Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?