Kdo by si nepřál mít sportovně střižené auto za pár kaček? Takovou otázku si nejspíše položil autor těchto snímků, které ukazují ostrou Dacii Sandero.
Mohutný nárazník, zadní difuzor a decentní křídlo, výrazná koncovka výfuku a velká kola. To vše doplnit o křiklavý lak a sportovní Sandero může jít do sériové výroby. Tam do něj namontují silnější turbodiesel, řekněme s výkonem okolo 120 koní a hned o Dacii budou uvažovat zákazníci, kteří by o ní ani nezavadili.
To jsou však jen spekulace, ke kterým vedou obrázky, které přináší Francouz Khalil z webu Virtuel Car. Sandero v odvážném rudém laku, s nafouknutými blatníky, výrazným nárazníkem a dalšími „sportovními“ prvky vypadá vskutku dobře. Je však otázka, zda by Renault svolil k takovéto verzi. Lákavý design je přeci parketa Renaultu. Dacia má lákat cenou a tak to asi zůstane. Nehledě na to, že by takové Sandero bylo dosti drahé..
Zdroj: Virtuel Car
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?