Máme nové fotografie testované Fabie třetí generace, vyfocené na R10 u Mladé Boleslavi.
Stále častěji můžeme vídat prototypy nové Fabie na českých silnicích, kde je automobilka testuje. Všechny jsou důkladně maskovány, ale i přes tento fakt můžeme vidět mnohé změny.
Po stránce designu se změní nová Fabie k nepoznání. Velkou inspiraci pro novou Fabii bude design současného Rapid Spaceback. Můžeme tak čekat protáhnutí „špičky“ kapoty se znakem do části mřížky chladiče, ostře řezaná přední světla. Vzadu budou svítit svítilny s výrazným C tvarem, druhou výraznou částí bude ostrá a vystouplá hrana pátých dveří.
Změny nás budou čekat i v nabídce motorů. Základem se zřejmě stane tříválcová jednotka 1,0 MPI s výkonem 44 kW, popřípadě 55kW. Čekat můžeme samozřejmě i 1,2 TSI s výkonem až 81 kW, kupci dychtící po dieselových agregátech můžou očekávat příchod 1,2 TDI i osvědčených 1,6 TDI.
Oficiální představení přijde ještě letos. Již brzy se můžeme těšit na první oficiální fotografie. Čeká nás tak postupné „odhalování“, jak je to poslední dobou zvykem.
Otázka na závěr,: Kolik si myslíte, že bude nová Fabie stát v základní specifikaci? Odpovídejte v komentářích.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?