Volvo začíná postupně odkrývat dlouho očekávaného nástupce XC90. První oficiální fotografie druhé generace tohoto oblíbeného SUV jsou na světě.
Volvo plánuje postupné odhalování svého klíčového modelu. Začíná od interiéru. Ten je popisován jako nejluxusnější interiér od Volva, jaký byl kdy navržen. Kabina je přehledně uspořádaná a výrazně jednoduší, ubylo spousta ovladačů, které nyní nahrazuje velký dotykový displej. Ten je velmi podobný displeji v Tesle S.
Co si nové XC90 zachovalo je mimo jiné i sedmimístné uspořádání sedadel. Kdy je třetí řada sedadel určena pro osoby vysoké až 170 cm. Dále to jsou špičkové materiály, které doplňují luxusní dekory, jako je třeba ten na řadící páce z křišťálového skla od švédského skláře Orreforse.
Odhalení celého vozu by mělo proběhnout v srpnu. Pokud bude exteriér i technika ve stylu interiéru, máme se vážně na co těšit.
Zdroj: Volvo
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?