Tuningových úprav německých vozů Audi není nikdy málo a teď tady máme další od společnosti SR Performance.
Ta představila svůj nový ladící program pro současnou verzi Audi S3 sedan, který z ní dělá malého závodníka. Vůz má rudě červený metalický lak karoserie, černou střechu, sportovní snížení nastavitelný podvozek od společnosti KW a chybět nesmí ani litá 20-palcová kola z většího modelu A6.
Pod kapotou je přeplňovaný 2,0-litrový čtyřválcový motor, jenž byl navíc vybaven řídící jednotkou M-Cantronic od firmy MTM a také novým katalyzátorem od HJS. Společně se všechny úpravy podepsaly na tom, že výsledný výkon motoru činí 380 koní a 470 Nm točivého momentu. To znamená nárůst o 80 koní a 90 Nm. Rudý sportovní malý sedan zrychlí z 0 na 100 km/h za 4,6 sekundy, standardní S3ce to však trvá o 0,7 sekundy déle.
Zdroj: SR Performance
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?