V USA ve státě Kalifornie se minulý víkend stala vážná dopravní nehoda, v níž hlavní roli hrál alkohol a Ferrari 485 Italia a Hyundai Accent.
Jak je ze snímků patrné, nejedná se o nic, nad čím by se nedalo pozastavit, protože řidič bílého Ferrari 458 Italia na místě zahynul a řidič Hyundaie, který nehodu způsobil, utrpěl těžká zranění. Podle deník Pasadena Star News se řidič Hyundaie rozhodl řídit vůz pod vlivem alkoholu a na jedné z křižovatek nedal přednost bílému Ferrari.
Následně ve vysoké rychlosti narazil přímo na dveře 21.letého řidiče vozu 458 Italia, díky čemuž byly řidiči způsobeny vážná zranění. Ve Ferrari ostatně seděl ještě další cestující, ten nehodu přežil, ale taktéž je hospitalizován v kritickém stavu. Rada na závěr tak zní, že alkohol za volant zkrátka nepatří a i když jedete v čemkoliv, smrt si nevybírá.
Zdroj: Pasadena Star News via GT Spirit
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?