Německý Mercedes se za poslední roky doslova rozjel s nabídkou nových modelů a v jeho plánech figuruje i nový zástupce značky Mercedes MLC.
Než se ovšem tento nováček dostane do výroby, je potřeba omladit současného velkého zástupce značky s označením ML. Jeho facelift je na spadnutí a my vám přinášíme první snímek, jak by mohl vypadat. Vcelku známý automobilový návrhář Remco Meulendijk naznačil, jak by podle něj mohl faceliftovaný velký „medvěd“ vypadat.
Inspirací se mu stal především model GLA, ze kterého si Remco půjčil nový přední nárazník, novou mřížku chladiče, z modelu S-Class si zase pro změnu vzal přední světlomety. Můžeme také vidět jiné kryty vnějších zpětných zrcátek a celkově se omlazené ML tváří zas o něco moderněji.
Mercedes byl poměrně zdrženlivý s informacemi o vylepšeném ML, ale v průběhu tohoto roku se pod jeho kapotu dostane nový 3,0-litrový twin-turbo motor V6, který poskytne výkon 330 koní a 474 Nm točivého momentu.
Zdroj: Návrh RM
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?