Známý automobilový designér Theophilus Chin se opět přihlásil na scénu a na své stránky umístil dost zajímavý koncepční návrh vozu Volkswagen Jetta CC.
Ten jako by z oka vypadl nedávno představenému čtyřdveřovému kupé konceptu od VW, o kterém se spekuluje, zda to nebude právě nová Jetta s karoserií kupé. Jak se dalo očekávat, Theophilus si s konceptem dosti pohrál a výsledek stojí opravdu za to. Dá se říci, že jeho vytvořená počítačová kreace by mohla směle zamířit do sériové výroby, kdyby tedy s tím souhlasil i Volkswagen.
Chystaný model se zřejmě nebude jmenovat Jetta CC, protože podle dříve zveřejněného konceptu se bude spíše jednat o uhlazenější variantu nové Jetty. Ta by z továrny měla vyjíždět na nové podvozkové platformě MQB a na trh přijede v roce 2016.
Zdroj: theophiluschin.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.