Známý automobilový designér Theophilus Chin se opět přihlásil na scénu a na své stránky umístil dost zajímavý koncepční návrh vozu Volkswagen Jetta CC.
Ten jako by z oka vypadl nedávno představenému čtyřdveřovému kupé konceptu od VW, o kterém se spekuluje, zda to nebude právě nová Jetta s karoserií kupé. Jak se dalo očekávat, Theophilus si s konceptem dosti pohrál a výsledek stojí opravdu za to. Dá se říci, že jeho vytvořená počítačová kreace by mohla směle zamířit do sériové výroby, kdyby tedy s tím souhlasil i Volkswagen.
Chystaný model se zřejmě nebude jmenovat Jetta CC, protože podle dříve zveřejněného konceptu se bude spíše jednat o uhlazenější variantu nové Jetty. Ta by z továrny měla vyjíždět na nové podvozkové platformě MQB a na trh přijede v roce 2016.
Zdroj: theophiluschin.com
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.