Vítězný návrat týmu Alpine v roce 2013 – vítězství a tři účasti na stupních vítězů v rámci ELMS – potvrdil nový elán legendární značky. Pro tuto druhou sezónu se prioritou stává závod 24 hodin Le Mans.
Pro svůj loňský návrat k závodění podnikl tým Alpine nevídanou cestu korunovanou v European Le Mans Series (ELMS). V roce 2014 přichází tým Signatech-Alpine s novými ambicemi v podobě obhajoby svého titulu a usiluje o stupeň vítězů LM P2 na závodech 24 hodin Le Mans.
Za volantem týmu Alpine A450 bude tuto sezónu znovu vítěz European Le Mans Series v roce 2013 Nelson Panciatici. „Od chvíle, kdy jsem nad hlavu zdvihl pohár ELMS, nemyslím na nic jiného: chci vítězství rozšířit o další.“
Ve svých 22 letech začíná Oliver Webb ve vytrvalostních závodech po dlouhé kariéře strávené v jednomístných vozech. Podle členů svého týmu počítá s využitím svých zkušeností, aby se prosadil se značkou Signatech-Alpine. Jeho zajímavé vazby s Francií, jeho matka je Francouzska, představují pouze další skutečnost, která mu pomůže se začlenit.
Pro mě je to nové dobrodružství,“ zdůrazňuje Oliver. „Miluju atmosféru, která panuje při závodech. Pilotovat pro Signatech-Alpine je nejlepší způsob jak v této kategorii začít. Alpine je značka, která je součástí automobilového dědictví a historie Le Mans.“
Alpine A450 bude za účelem prvních oficiálních testů Europen Le Mans Series na trati od 1. a 2. dubna na okruhu Paul Ricard.
Zdroj: Alpine
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.