Alfa Romeo se poslední dobou potýká s problémy související s nevalnými prodeji svých modelů. Koncern Fiat, pod který Alfa Romeo spadá, chce tento fakt změnit.
Tento týden jsme vás informovali o vývoji nového modelu Alfa Romeo Giulia, která má být první model po vzoru tvrzení ředitele,: „poučili jsme se z chyb minulosti“. A tak nás čeká zajímavé spojení zadního pohonu se silným motorem v předu a to celé v karoserii sedan. Zároveň se chystá model SUV.
Velmi důvěryhodný zdroj přináší informaci, že právě pro lepší prodejní výsledky a trochu té „exkluzivity“ bude povolána značka vzpírajícího se koně, Ferrari. Ta se nově bude starat o vývoj motorů pro „TOP“ modely Alfy Romeo.
Modely plánované na rok 2016, čili nové SUV a sedan s pohonem zadních kol, by již měly pohánět motory z dílny vedené automobilkou Ferrari. Půjde zřejmě jen o nejsilnější motorizace a ty slabší si Alfa Romeo „obstará“ sama.
Uvidíme, jak moc Alfě Romeo tato strategie pomůže k lepší prodejním číslům. Však od roku 2004, kdy vzal její otěže Fiat, se propadla s prodeji o 56 procent, na 74 000 prodaných vozů.
Zdroj: europe.autonews.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.