Novou Dacii Sandero nabídlo britské zastoupení značky při příležitosti uveřejnění rozpočtu. Ministr ostrovního státu tak dostal nový návrh na úsporu.
George Osborn dostal od rumunské Dacie velmi neformální dopis, ve kterém mu nabízí Dacii Sandero výměnou za jeho luxusní limuzínu. Navazuje tak na výrazné šetření, které stejně jako v Čechách probíhá i v Británii.
Otevřený dopis začíná oslovením „Dear George“ v překladu Milý nebo Drahý Georgi, tedy velmi neformální forma. Dále se tam píše, že navrhují Sandero místo drahé limuzíny, cituji „na omezení zbytečného utrácení pěněz“, tato slova ostatně používal i sám ministr Osborn, když seznamoval veřejnost s vládními škrty v rozpočtu.
Dacia Sandero je rozhodně daleko levnější než Osbornova limuzína. Vždyť její cena začíná na částce 5995 liber, tedy v přepočtu 195 000 Kč.
Dacia tímto dopisem startuje poměrně drzou reklamní kampaň, která nese název „Dear George". Hlavní myšlenkou je vynechat to, co není nutné. Což je příslovečné pro vozy Dacia. Za málo peněz málo muziky, žádná přepychová výbava, kvalitní materiály nebo vyspělá technika. Dacia i v Británii míří na zákazníky svou nejsilnější zbraní, a tou je cena.
Zdroj: carscoops.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.