George Osborn dostal od rumunské Dacie velmi neformální dopis, ve kterém mu nabízí Dacii Sandero výměnou za jeho luxusní limuzínu. Navazuje tak na výrazné šetření, které stejně jako v Čechách probíhá i v Británii.
Otevřený dopis začíná oslovením „Dear George“ v překladu Milý nebo Drahý Georgi, tedy velmi neformální forma. Dále se tam píše, že navrhují Sandero místo drahé limuzíny, cituji „na omezení zbytečného utrácení pěněz“, tato slova ostatně používal i sám ministr Osborn, když seznamoval veřejnost s vládními škrty v rozpočtu.
Dacia Sandero je rozhodně daleko levnější než Osbornova limuzína. Vždyť její cena začíná na částce 5995 liber, tedy v přepočtu 195 000 Kč.
Dacia tímto dopisem startuje poměrně drzou reklamní kampaň, která nese název „Dear George". Hlavní myšlenkou je vynechat to, co není nutné. Což je příslovečné pro vozy Dacia. Za málo peněz málo muziky, žádná přepychová výbava, kvalitní materiály nebo vyspělá technika. Dacia i v Británii míří na zákazníky svou nejsilnější zbraní, a tou je cena.
Zdroj: carscoops.com