Novou Dacii Sandero nabídlo britské zastoupení značky při příležitosti uveřejnění rozpočtu. Ministr ostrovního státu tak dostal nový návrh na úsporu.
George Osborn dostal od rumunské Dacie velmi neformální dopis, ve kterém mu nabízí Dacii Sandero výměnou za jeho luxusní limuzínu. Navazuje tak na výrazné šetření, které stejně jako v Čechách probíhá i v Británii.
Otevřený dopis začíná oslovením „Dear George“ v překladu Milý nebo Drahý Georgi, tedy velmi neformální forma. Dále se tam píše, že navrhují Sandero místo drahé limuzíny, cituji „na omezení zbytečného utrácení pěněz“, tato slova ostatně používal i sám ministr Osborn, když seznamoval veřejnost s vládními škrty v rozpočtu.
Dacia Sandero je rozhodně daleko levnější než Osbornova limuzína. Vždyť její cena začíná na částce 5995 liber, tedy v přepočtu 195 000 Kč.
Dacia tímto dopisem startuje poměrně drzou reklamní kampaň, která nese název „Dear George". Hlavní myšlenkou je vynechat to, co není nutné. Což je příslovečné pro vozy Dacia. Za málo peněz málo muziky, žádná přepychová výbava, kvalitní materiály nebo vyspělá technika. Dacia i v Británii míří na zákazníky svou nejsilnější zbraní, a tou je cena.
Zdroj: carscoops.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?