Čistě elektrické Twingo Z.E. nakonec do výroby nepůjde. Prodejní úspěchy, tedy spíše neúspěchy mluví za vše. Trh malý městský elektrický model od Renaultu chtít nebude.
Informace o "STOPce", kterou dostalo Twingo Z.E. je oficiální. O tomto kroku Renaultu informoval sám vedoucí plánování značky, Philippa Klein.
Přitom se francouzská značka s diamantem ve znaku netají tím, že elektromobilů velmi věří a myslí si, že elektřina je budoucnost pohonu automobilů. Většina evropských automobilek produkuje elektromobily "jen kvůli vládám" popřípadě evropské unii. Nepřímo to konstatoval německý výrobce BMW, který uvedl na trh modely i3 a sportovní i8.
Twingo Z.E. bylo již technicky vyřešeno a to i problém s uložení baterií v tak malém autě. Baterie měly být na místě, kde se u spalovacího Twinga nachází nádrž. I přes to, se s jeho výrobou nepočítá.
Renault však od elektromobilů nedává ruce pryč. Sice nenabídne malé Twingo Z.E., ale plánuje výrobu elektrické dodávky Kangoo Z.E. a mluví se i o mikroautu Twizy.
Zdroj: blogautomobile.fr
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?