Čistě elektrické Twingo Z.E. nakonec do výroby nepůjde. Prodejní úspěchy, tedy spíše neúspěchy mluví za vše. Trh malý městský elektrický model od Renaultu chtít nebude.
Informace o "STOPce", kterou dostalo Twingo Z.E. je oficiální. O tomto kroku Renaultu informoval sám vedoucí plánování značky, Philippa Klein.
Přitom se francouzská značka s diamantem ve znaku netají tím, že elektromobilů velmi věří a myslí si, že elektřina je budoucnost pohonu automobilů. Většina evropských automobilek produkuje elektromobily "jen kvůli vládám" popřípadě evropské unii. Nepřímo to konstatoval německý výrobce BMW, který uvedl na trh modely i3 a sportovní i8.
Twingo Z.E. bylo již technicky vyřešeno a to i problém s uložení baterií v tak malém autě. Baterie měly být na místě, kde se u spalovacího Twinga nachází nádrž. I přes to, se s jeho výrobou nepočítá.
Renault však od elektromobilů nedává ruce pryč. Sice nenabídne malé Twingo Z.E., ale plánuje výrobu elektrické dodávky Kangoo Z.E. a mluví se i o mikroautu Twizy.
Zdroj: blogautomobile.fr
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?