Čistě elektrické Twingo Z.E. nakonec do výroby nepůjde. Prodejní úspěchy, tedy spíše neúspěchy mluví za vše. Trh malý městský elektrický model od Renaultu chtít nebude.
Informace o "STOPce", kterou dostalo Twingo Z.E. je oficiální. O tomto kroku Renaultu informoval sám vedoucí plánování značky, Philippa Klein.
Přitom se francouzská značka s diamantem ve znaku netají tím, že elektromobilů velmi věří a myslí si, že elektřina je budoucnost pohonu automobilů. Většina evropských automobilek produkuje elektromobily "jen kvůli vládám" popřípadě evropské unii. Nepřímo to konstatoval německý výrobce BMW, který uvedl na trh modely i3 a sportovní i8.
Twingo Z.E. bylo již technicky vyřešeno a to i problém s uložení baterií v tak malém autě. Baterie měly být na místě, kde se u spalovacího Twinga nachází nádrž. I přes to, se s jeho výrobou nepočítá.
Renault však od elektromobilů nedává ruce pryč. Sice nenabídne malé Twingo Z.E., ale plánuje výrobu elektrické dodávky Kangoo Z.E. a mluví se i o mikroautu Twizy.
Zdroj: blogautomobile.fr
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.