Samuel Eto'o, kamerunský fotbalový útočník hájící barvy anglického klubu Chelsea FC se proháněl v ulicích Paříže nádherným žlutým Ferrari 458 Mansory Siracusa.
Úpravce exkluzivní automobilů, Mansory, „si vzal do parády“ italského hřebce Ferrari 458. Celou úpravu nazval Siracusa a jeden takto upravený exponát má i fotbalista Samuel Eto'o.
Mansory při úpravě nešetřil karbonem ani dalšími luxusními materiály. Velká většina dílů, byla vyměněna, za díly vyrobené právě z tohoto ultra lehkého a pevného materiálu. Pozměněn byl i design a to především v přední části, kde došlo k přidělání masivního nárazníku s „nosem“ typickým pro Ferrari Enzo. Pozměněny byly také prahy s decentními průduchy pro přívod vzduchu k chladícímu systému motoru. Vzadu nově nalezneme masivní difuzor a zadní spoiler, který je opět kompletně z karbonu. Celkově Ferrari 458 od Mansory shodilo výrazných 70 kilogramů oproti tovární verzi.
Zároveň Mansory zapracoval na zvýšení výkonu. Takzvaný Upgrade Power, který obsahuje sportovní vzduchové filtry a nový sportovní výfukový systém, zvýšil výkon na 590 koní a maximum krouticího momentu na 560 Nm. Zrychlení z 0-100km/h tak zvládne za 3.2 sekundy a maximální rychlost je 330 km/h.
Novinkou jsou také kovaná kola s průměrem dvaceti palců na přední nápravě a jednadvaceti palců na nápravě zadní. K tomu přidal Mansory i nové sportovní tlumiče se speciálními pružinami, což snížilo světlou výšku a snížilo tak i odpor vzduchu.
Zdroj: bugatti297, worldcarfans.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?