Samuel Eto'o, kamerunský fotbalový útočník hájící barvy anglického klubu Chelsea FC se proháněl v ulicích Paříže nádherným žlutým Ferrari 458 Mansory Siracusa.
Úpravce exkluzivní automobilů, Mansory, „si vzal do parády“ italského hřebce Ferrari 458. Celou úpravu nazval Siracusa a jeden takto upravený exponát má i fotbalista Samuel Eto'o.
Mansory při úpravě nešetřil karbonem ani dalšími luxusními materiály. Velká většina dílů, byla vyměněna, za díly vyrobené právě z tohoto ultra lehkého a pevného materiálu. Pozměněn byl i design a to především v přední části, kde došlo k přidělání masivního nárazníku s „nosem“ typickým pro Ferrari Enzo. Pozměněny byly také prahy s decentními průduchy pro přívod vzduchu k chladícímu systému motoru. Vzadu nově nalezneme masivní difuzor a zadní spoiler, který je opět kompletně z karbonu. Celkově Ferrari 458 od Mansory shodilo výrazných 70 kilogramů oproti tovární verzi.
Zároveň Mansory zapracoval na zvýšení výkonu. Takzvaný Upgrade Power, který obsahuje sportovní vzduchové filtry a nový sportovní výfukový systém, zvýšil výkon na 590 koní a maximum krouticího momentu na 560 Nm. Zrychlení z 0-100km/h tak zvládne za 3.2 sekundy a maximální rychlost je 330 km/h.
Novinkou jsou také kovaná kola s průměrem dvaceti palců na přední nápravě a jednadvaceti palců na nápravě zadní. K tomu přidal Mansory i nové sportovní tlumiče se speciálními pružinami, což snížilo světlou výšku a snížilo tak i odpor vzduchu.
Zdroj: bugatti297, worldcarfans.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?