Zhruba před týdnem jsme vás informovali, že pozici safety caru v šampionátu motocyklů MotoGP bude nově zastávat BMW M4. Teď si svou „práci“ našla i sportovní Alfa Romeo 4C.
Ta totiž byla vybrána jako Safety car pro letošní ročník závodů cestovních vozidel FIA World Touring Car Championship (WTCC). Její první vystoupení se odehraje v dubnu na okruhu Marrakech v Maroku. Jedním z hlavních důvodů, proč byla vybrána zrovna Alfa 4C, je především získání titulu "Nejkrásnější auto roku 2013", který vůz získal na 29. Mezinárodním automobilovém festivalu v Paříži.
Alfa Romeo 4C je malé sportovní kupé se čtyřválcovým turbomotorem o výkonu 240 koní a 350 Nm, poháněna je zadní náprava, což je zárukou jízdní zábavy. Alfa Romeo 4C je jedním z nejhezčích vozů ve svém segmentu a již brzy bychom se snad mohli dočkat i otevřené verze 4C Spider
Zdroj: Alfa Romeo
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.