Americký Chevrolet začne již brzy prodávat svůj nejvýkonnější Camaro Z/28 a ceník vozu mnohé zájemce nepříjemně překvapil.
Vedení firmy totiž vůz ocenilo částkou 75 tisíc dolarů (v přepočtu 1,5 milionu Kč), což je o 24 tisíc dolarů více, než co stojí Chevrolet Corvette Stingray.
Za tuto částku ovšem budou zákazníci o to více požadovat výkonnost a dokonalost na tratích. Chevrolet Camaro Z/28 je proto vybaven sportovními sedadly, sportovním volantem, 19" kovanými koly s pneumatikami Pirelli PZero Trofeo R, diferenciálem se zvýšenou svorností a důležitými karbon-keramickými brzdami Brembo. Chybět nesmí ani sportovní podvozek s tužšími a stavitelnými pružinami.
Pro co nejlehčí hmotnost přišel model o klimatizaci, velkou část zvukové izolace a dokonce byl zmenšen i akumulátor. Kdo by snad netušil, co se ukrývá pod kapotou, u Camara Z/28 najdeme benzínový motor V8 o objemu 7.0 litru s výkonem 376 kW a 652 Nm točivého momentu.
zdroj: worldcarfans.com
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?