Italská automobilka Ferrari oznámila, že jejich nejnovější hybridní hypersport s označením LaFerrari, je definitivně vyprodán! Všech 499 plánovaných exemplářů tak již zná své majitele.
Již při představení vozu zaregistrovala automobilka Ferrari více než 1000 objednávek. Ovšem jak je u Ferrari běžné, ani tučné bankovní konto není zárukou, že právě na vás by se daný model mohl smát ve vaší vyhřáté garáži.Vedení Ferrari nakonec rozhodlo, že výroba modelu LaFerrari bude omezena na 499 kusů, což je dosti na to, aby byli uspokojeni ti největší skalní příznivci značky.
Zajímavostí je, že rovnou 120 kusů modelu poputuje na trh do USA. Co na tom, že každý kus je oceněn cenovkou více než 1 milion dolarů (v přepočtu téměř 30 milionů korun). Za tuto sumu se však zákazník dočká supersportu, pod jehož kapotou se bude skrývat dvanáctiválcový motor o objemu 6,3 litru, poskytující výkon 800 koní a 700 Nm. K tomu všemu bude LaFerrari doplněno o elektromotor, jenž přidá dalších 163 koní a 270 Nm výkonu.
Hypersport Ferrari LaFerrari díky těmto výkonovým parametrům tomu zrychlí z 0 – 100 km/h pod 3 sekundy a jeho maximální rychlost se zastaví na hranici 350 km/h.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?