Šéf britské značky Aston Martin, Ulrich Bez, prozradil veřejnosti, že automobilka uvažuje o zavedení sportovního modelu, který by byl odvozen od závodního speciálu Aston Martin Vantage GT3.
Šéf britské značky Aston Martin, Ulrich Bez, prozradil veřejnosti, že automobilka uvažuje o zavedení sportovního modelu, který by byl odvozen od závodního speciálu Aston Martin Vantage GT3.
Vedení Astonu si myslí, že v modelové řadě Vantage je stále ještě volné místo na opravdu tvrdý sportovní model, a tak přišli s tímto nápadem. Mezi současný vrchol modelové řady se řadí Aston Martin V12 Vantage S, který pokud vše půjde podle plánu, již nebude nejsilnějším modelem značky.
Sportovní varianta na základě Vantage GT3 by měla mít benzínový 6.0 litrový dvanáctiválec, naladěný na výkon kolem hranice 600 koní. K tomu všemu se vůz dočká nejnovějších poznatků z oblasti aerodynamiky, získaných ze závodních okruhů, které podpoří ty nejlepší jízdní výkony.
Aby toho nebylo málo, samozřejmostí je i snížení váhy vozu. Ta oproti verzi V12 Vantage S klesne o plných 90 kg! Díky všem úpravám a vlastnostem by zrychlení z 0 – 100 km/h nemělo trvat déle než 4 sekundy a maximální rychlost překoná hranici 300 km/h.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?