Stalo se tomu tak před několika dny, kdy se britský McLaren rozhodl pokračovat v honbě za nejrychlejším časem na Severní smyčce Nürburgringu. Čas McLarenu P1 je o plných 10 sekund rychlejší, než který zajelo Porsche 918 Spyder.
Stalo se tomu tak před několika dny, kdy se britský McLaren rozhodl pokračovat v honbě za nejrychlejším časem na Severní smyčce Nürburgringu. Čas McLarenu P1 je o plných 10 sekund rychlejší, než který zajelo Porsche 918 Spyder.
Porsche 918 Spyder drželo na Nürburgringu dlouhou dobu se svým časem 6:57 min. rekord mezi produkčními auty. Inženýři u McLarenu se však dnem i nocí snažili model P1 vyladit k dokonalosti a po několika neúspěšných jízdách, kdy jeho čas přesáhl magickou hranici 7 minut, se P1 prý konečně podařilo dosáhnout úspěchu, který bere dech.
Britský hypersport zvládl tuto náročnou trať údajně za 6:47 minut, což je dokonce rychlejší čas, než kterým se může chlubit skoro závodní Radical SR8 LM. Pokud je tento údaj pravdivý, pak se McLaren P1 stal prozatímním nejrychlejším vozem na této trati.
McLaren to však nebude mít tak lehké, protože italská automobilka Ferrari pilně testuje jejich nejnovější model LaFerrari, a ten si též dělá zálusk na nejrychlejší čas planety na okruhu Nürburgring.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.