Stalo se tomu tak před několika dny, kdy se britský McLaren rozhodl pokračovat v honbě za nejrychlejším časem na Severní smyčce Nürburgringu. Čas McLarenu P1 je o plných 10 sekund rychlejší, než který zajelo Porsche 918 Spyder.
Stalo se tomu tak před několika dny, kdy se britský McLaren rozhodl pokračovat v honbě za nejrychlejším časem na Severní smyčce Nürburgringu. Čas McLarenu P1 je o plných 10 sekund rychlejší, než který zajelo Porsche 918 Spyder.
Porsche 918 Spyder drželo na Nürburgringu dlouhou dobu se svým časem 6:57 min. rekord mezi produkčními auty. Inženýři u McLarenu se však dnem i nocí snažili model P1 vyladit k dokonalosti a po několika neúspěšných jízdách, kdy jeho čas přesáhl magickou hranici 7 minut, se P1 prý konečně podařilo dosáhnout úspěchu, který bere dech.
Britský hypersport zvládl tuto náročnou trať údajně za 6:47 minut, což je dokonce rychlejší čas, než kterým se může chlubit skoro závodní Radical SR8 LM. Pokud je tento údaj pravdivý, pak se McLaren P1 stal prozatímním nejrychlejším vozem na této trati.
McLaren to však nebude mít tak lehké, protože italská automobilka Ferrari pilně testuje jejich nejnovější model LaFerrari, a ten si též dělá zálusk na nejrychlejší čas planety na okruhu Nürburgring.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.