Luxusní dodávka v podobě nové třídy V (dříve Viano) se představuje zevnitř. Interiér je opravdu luxusní.
Zákazníci začínají luxusním velkoprostorovým vozům přicházet na chuť. Nejsou sice tak ladné jako velké sedany, ale nabízejí mnohem více prostoru pro více osob.
Mercedes na tento trend reaguje zavedením nové řady V. Nejde o nic jiného, než novou generaci Viana, avšak již zařazení k řadě vozů s jedním písmenem ve jméně mnohé naznačuje. Třída V přitom nenahradí pouze současné Viano, ale měla by být také nepřímým nástupcem nepříliš úspěšné třídy R. I proto se musí nové "véčko" velmi snažit.
Mercedes zveřejnil první snímky interiéru nového vozu. Nalezneme v něm několik prvků z nejvyšších tříd automobilky. Z dodávkového vzhledu se toho do třídy V dostalo jen opravdu velmi málo - rodný list je patrný jedině z rozložení, kterému chybí středový tunel.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?