Luxusní dodávka v podobě nové třídy V (dříve Viano) se představuje zevnitř. Interiér je opravdu luxusní.
Zákazníci začínají luxusním velkoprostorovým vozům přicházet na chuť. Nejsou sice tak ladné jako velké sedany, ale nabízejí mnohem více prostoru pro více osob.
Mercedes na tento trend reaguje zavedením nové řady V. Nejde o nic jiného, než novou generaci Viana, avšak již zařazení k řadě vozů s jedním písmenem ve jméně mnohé naznačuje. Třída V přitom nenahradí pouze současné Viano, ale měla by být také nepřímým nástupcem nepříliš úspěšné třídy R. I proto se musí nové "véčko" velmi snažit.
Mercedes zveřejnil první snímky interiéru nového vozu. Nalezneme v něm několik prvků z nejvyšších tříd automobilky. Z dodávkového vzhledu se toho do třídy V dostalo jen opravdu velmi málo - rodný list je patrný jedině z rozložení, kterému chybí středový tunel.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.