Toyota Motor Czech dnes představila národní servisní kampaň, která majitelům vozů značky Toyota nabízí prohlídku jejich vozů zaměřenou na přípravu před zimním obdobím. Tato akce potrvá u všech autorizovaných servisů do 20. 12. 2013.
Národní podzimní servisní kampaň je nabízena pro všechny majitele vozů značky Toyota. Jednotlivé body nabízené servisní prohlídky v rámci této národní kampaně májí za cíl zkontrolovat především ty funkce vozu, které jsou využívány v náročném zimním provozu.
Náplň prohlídky- diagnostika stavu akumulátoru pomocí testeru- konzervace pólových vývodů akumulátoru- kontrola nastavení hlavních světlometů a jejich seřízení v případě potřeby- kontrola stavu a těsnosti chladicí soustavy a stavu řemene vodního čerpadla- měření bodu tuhnutí chladicí kapaliny- kontrola množství motorového oleje a brzdové kapaliny s případným doplněním- kontrola funkce ostřikovačů s případným doplněním kapaliny- kontrola funkce vnějšího osvětlení
Jednotná cena této prohlídky 300,-Kč (vč. DPH) nezahrnuje cenu doplněných provozních kapalin.
Vedle samotné servisní prohlídky mohou majitelé vozů značky Toyota, v rámci této národní kampaně, využít rovněž výhodnou nabídku vybraných dílů a doplňků se slevou 20%. Příkladně palivové filtry pro vznětové motory lze tak koupit již od 485,-Kč, akumulátory od 1775,-Kč nebo nosiče lyží od 1886,-Kč (všechny ceny vč. DPH)
Dalším benefitem pro zákazníka je také nabídka zimních kompletů kol Toyota za bezkonkurenční cenu.
„Touto národní podzimní servisní kampaní chceme přispět k zajištění maximálního jízdního komfortu s vozy Toyota v náročném zimním období. Věříme, že vedle prohlídky vozů oslovíme naše zákazníky i dalšími benefity, které tato kampaň jednoznačně přináší. Pravidelnou péči o vůz vnímáme jako základní kámen maximální spokojenosti zákazníků značky Toyota, která je dlouhodobě naší prioritou“, říká Roman Mäsiar, ředitel pro After Sales společnosti Toyota Motor Czech. Národní podzimní servisní kampaň potrvá u všech autorizovaných servisů Toyota do 20. 12. 2013.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.