Dnes byla zahájena výroba prvního hatchbacku značky Škoda v důležitém segmentu vozů nižší střední třídy. Od dnešního dne sjíždí v hlavním výrobním závodě společnosti Škoda v Mladé Boleslavi z linky nový model Škoda Rapid Spaceback. Světová premiéra nového modelu proběhne na autosalonu IAA ve Frankfurtu, od října pak bude uváděn na evropské trhy.
Zahájení výroby modelu Rapid Spaceback je již osmým letošním náběhem nového nebo modernizovaného modelu značky Škoda. „Všichni zaměstnanci společnosti Škoda, od nákupu přes technický vývoj, výrobu a logistiku až po řízení kvality, opět odvedli vynikající práci a náběh tohoto pro značku mimořádně důležitého modelu zvládli spolehlivě, kvalitně a včas," říká člen představenstva společnosti Škoda za oblast výroby a logistiky Michael Oeljeklaus.
Pro výrobu modelu Rapid Spaceback Škoda modifikovala procesy a rozšířila výrobní linky v hlavním výrobním závodě v Mladé Boleslavi. Během celozávodní dovolené proběhla například instalace nových svařovacích robotů. Rapid Spaceback se vyrábí na společné montážní lince s modelem Fabia. Kromě nich vyrábí Škoda v Mladé Boleslavi modely Octavia, Octavia Combi a Rapid.
S modelem Rapid Spaceback doplnila Škoda nabídku produktů mezi modely Fabia a Octavia a poprvé nabízí kompaktní vůz, v němž se snoubí praktické kvality vozů značky Škoda s tvary hatchbacku. Jak je pro vůz značky Škoda typické, disponuje Rapid Spaceback dostatkem místa, řadou Simply Clever řešení, špičkovou bezpečností, nízkou spotřebou a vynikajícím poměrem ceny a užitné hodnoty. Svým svěžím a dynamickým designem osloví Rapid Spaceback zejména mladé lidi a rodiny.
V rámci přípravy výroby nových modelů Octavia/Octavia Combi a Rapid/Rapid Spaceback uvedla automobilka už na začátku roku 2013 do provozu novou svařovnu, plně automatické lakování interiéru a novou, vysoce moderní lisovací linku. Od dubna navíc zajišťuje nový logistický sklad výrobu vozů a agregátů rychleji, pružněji a efektivněji než dosud.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?