Nový Civic Tourer bude hlavní novinkou na stánku značky Honda na frankfurtském autosalonu 2013.
Honda dnes zveřejnila seznam modelů, které vystaví při příležitosti frankfurtského autosalonu 2013, a to včetně veřejné premiéry modelu Civic Tourer a inovovaného pětidveřového modelu Civic. Dále budou návštěvníci stánku Honda moci spatřit celou řadu současných i klasických závodních vozů včetně nejnovějšího prototypu sportovního vozu NSX Concept, který navazuje na závodní rodokmen značky Honda.
Civic Tourer a inovovaný pětidveřový Civic
Na frankfurtském autosalonu 2013 bude veřejnosti poprvé představena sériová verze modelu Civic Tourer. Zevnějšek modelu Civic Tourer je důmyslný a uhlazený, zatímco uvnitř se nachází jeden z nejprostornějších interiérů v dané třídě. Nový Civic Tourer byl vyvinut a navržen v Evropě a bude se vyrábět v britské továrně značky Honda. Prodej bude zahájen počátkem roku 2014.
Modelovou řadu Civic dále posílí inovovaná pětidveřová verze, jež nabídne vylepšený exteriér i interiér, a která bude rovněž poprvé představena právě ve Frankfurtu.
Honda NSX Concept II
Tento koncept, který byl v Evropě poprvé představen na ženevském autosalonu počátkem tohoto roku, naznačuje potenciální směr, kterým se bude ubírat design interiéru příští generace modelu NSX. Model NSX bude výkladní skříní technologie Earth Dreams Technology a bude ztělesněním filozofie značky Honda spočívající ve vyváženosti dynamického výkonu s ohleduplností k životnímu prostředí.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?